Սոցցանցեր

դիպվածային բառեր թվային աշխարհում
Մարիամ Մուրադյան

Դիպվածային բառերը թվային աշխարհում

Դիպվածային բառերի մասին անշուշտ լսել եք: Եթե ոչ՝ ասենք, որ դիպվածային բառերը պահի, դիպվածի թելադրանքով ստեղծված նոր բառեր՝ նորաբանություններ են, որոնք կարող են հանդիպել թե՛ գրավոր, թե՛ բանավոր խոսքում: Հետաքրքիրն այն է, որ դիպվածային բառերն ստեղծվում են ինքնաբուխ կերպով, պահի թելադրանքով, դրանք ստեղծողը երկար չի մտածում նոր բառ հորինելու մասին:

Կարդալ ավելին »
Տեքստային կոնտենտի տեսակները սոցցանցերում
Մարիամ Մուրադյան

Տեքստային կոնտենտի տեսակները սոցիալական ցանցերում

Ինչպիսի՞ տեքստեր հրապարակել սոցցանցերում: Արդյո՞ք պետք է միշտ հրապարակել այնպիսի բովանդակություն, որը շատ հավանումներ ու մեկնաբանություններ կբերի: Իսկ գուցե պետք են միայն վաճառող տեքստե՞ր, չէ՞ որ մեր վերջնական նպատակը վաճառքն է: Գուցե իմաստ չունի՞ ժամանակ վատնել ինֆորմացիոն հրապարակումների վրա, որոնք շատ ակտիվ հավանումներ չեն հավաքում ու ոչ էլ վաճառում են:

Կարդալ ավելին »
հաճախորդներ սոցցանցերում
Մարիամ Մուրադյան

Ինչպե՞ս «կրթել» պոտենցիալ հաճախորդներին սոցցանցերում

Եթե երբևէ վարել եք բիզնես էջեր սոցցանցերում, ապա հաստատ հանդիպած կլինեք այնպիսի խնդրի, ինչպիսին է հետևորդների, այն է՝ պոտենցիալ հաճախորդների հետ շփման բարդությունը: Խնդիր առաջանում է հատկապես այն դեպքում, երբ հաճախորդը «նյարդայնացնում է»՝ տալով ավելորդ կամ անիմաստ հարցեր, կամ էլ ընդհակառակը՝ որևէ հարցի փոխարեն + դնում 🙂 Մենք նյարդայնանում ենք,

Կարդալ ավելին »