Տեքստային հաղորդակցություն

հաճախորդներ սոցցանցերում
Մարիամ Մուրադյան

Ինչպե՞ս «կրթել» պոտենցիալ հաճախորդներին սոցցանցերում

Եթե երբևէ վարել եք բիզնես էջեր սոցցանցերում, ապա հաստատ հանդիպած կլինեք այնպիսի խնդրի, ինչպիսին է հետևորդների, այն է՝ պոտենցիալ հաճախորդների հետ շփման բարդությունը: Խնդիր առաջանում է հատկապես այն դեպքում, երբ հաճախորդը «նյարդայնացնում է»՝ տալով ավելորդ կամ անիմաստ հարցեր, կամ էլ ընդհակառակը՝ որևէ հարցի փոխարեն + դնում 🙂 Մենք նյարդայնանում ենք,

Կարդալ ավելին »
kazmel-resume
Մարիամ Մուրադյան

Ի՞նչ է պետք հաշվի առնել ռեզյումե կազմելիս

Ճիշտ և գրագետ ռեզյումե ունենալն աշխատանքի ընդունվելու գրավականներից մեկն է: Այսօր շատ աշխատանքային կայքեր առաջարկում են ստեղծել ռեզյումե օնլայն տարբերակով՝ պարզապես լրացնելով ձևանմուշի համապատասխան դաշտերը: Օնլայն ռեզյումեները, սակայն, ոչ միշտ են օգնում, քանի որ մնում են տվյալ կայքում՝ այնտեղից օգտվող գործատուների համար: Շատ դեպքերում հարկավոր է լինում ինքնուրույն կազմել CV

Կարդալ ավելին »
ռեզյումե
Մարիամ Մուրադյան

5 խորհուրդ այն մասին, թե ինչ ՊԵՏՔ ՉԷ ԱՆԵԼ ռեզյումե կազմելիս

Այսօր շատ կայքեր և հավելվածներ թույլ են տալիս ստեղծել ռեզյումե օնլայն, և թվում է, թե ռեզյումե կազմելու հետ կապված այլևս ոչ մի խնդիր չկա. ձևավորումն ու կառուցվածքը պատրաստ է, մնում է միայն լրացնել համապատասխան տվյալները: Ու թեև բավական հեշտ է անվճար ստեղծել ռեզյումե առցանց, այնուամենայնիվ, կարևոր է ուշադրություն դարձնել որոշ հանգամանքների, որոնց անտեսումը կստիպի

Կարդալ ավելին »