otarabanutyunner

Օտարաբանություններն ու հայերեն համարժեքները թվային աշխարհում

Նոր երևույթներն ու հասկացությունները երևի ամենից շատ ու ամենից արագ ի հայտ են գալիս թվային տեխնոլոգիաների ոլորտում: Այս հանգամանքով պայմանավորված էլ ամենաշատ փոխառությունները հավանաբար կատարվում են հենց տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում: Փոխառությունների մի մասի համար բավական արագ ստեղծվում են համարժեքներ և կիրառության մեջ մտնում, մյուս մասի համար համարժեք գտնելը արագ չի Read more…

հաճախորդներ սոցցանցերում

Ինչպե՞ս «կրթել» պոտենցիալ հաճախորդներին սոցցանցերում

Եթե երբևէ վարել եք բիզնես էջեր սոցցանցերում, ապա հաստատ հանդիպած կլինեք այնպիսի խնդրի, ինչպիսին է հետևորդների, այն է՝ պոտենցիալ հաճախորդների հետ շփման բարդությունը: Խնդիր առաջանում է հատկապես այն դեպքում, երբ հաճախորդը «նյարդայնացնում է»՝ տալով ավելորդ կամ անիմաստ հարցեր, կամ էլ ընդհակառակը՝ որևէ հարցի փոխարեն + դնում 🙂 Մենք նյարդայնանում ենք, Read more…

kazmel-resume

Ի՞նչ է պետք հաշվի առնել ռեզյումե կազմելիս

Ճիշտ և գրագետ ռեզյումե ունենալն աշխատանքի ընդունվելու գրավականներից մեկն է: Այսօր շատ աշխատանքային կայքեր առաջարկում են ստեղծել ռեզյումե օնլայն տարբերակով՝ պարզապես լրացնելով ձևանմուշի համապատասխան դաշտերը: Օնլայն ռեզյումեները, սակայն, ոչ միշտ են օգնում, քանի որ մնում են տվյալ կայքում՝ այնտեղից օգտվող գործատուների համար: Շատ դեպքերում հարկավոր է լինում ինքնուրույն կազմել CV Read more…

ռեզյումե

5 խորհուրդ այն մասին, թե ինչ ՊԵՏՔ ՉԷ ԱՆԵԼ ռեզյումե կազմելիս

Այսօր շատ կայքեր և հավելվածներ թույլ են տալիս ստեղծել ռեզյումե օնլայն, և թվում է, թե ռեզյումե կազմելու հետ կապված այլևս ոչ մի խնդիր չկա. ձևավորումն ու կառուցվածքը պատրաստ է, մնում է միայն լրացնել համապատասխան տվյալները: Ու թեև բավական հեշտ է անվճար ստեղծել ռեզյումե առցանց, այնուամենայնիվ, կարևոր է ուշադրություն դարձնել որոշ հանգամանքների, որոնց անտեսումը կստիպի Read more…