4 գործոն, որ կարող են երաշխավորել կոնտենտի հաջողությունը

Կոնտենտ գրել կարողանում են շատերը, իսկ ա՛յ, հաջողված՝ ընթերցվող տեքստեր գրելը ոչ բոլորի մոտ է ստացվում: Ընդ որում տեքստի հաջողությունը ոչ միշտ է ուղղակիորեն կախված լինում դրա բովանդակությունից: Նույնիսկ շատ արժեքավոր բովանդակությունը կարող է վանել ընթերցողներին, եթե գրելիս հաշվի չառնվեն այնպիսի գործոններ, ինչպիսիք են խոսքի արժանիքները: Անդրադառնանք դրանցից 4-ին:

1. Մատչելիություն

Ինչպես բանավոր խոսքում, այնպես էլ տեքստերում խրթնաբանություններով, բազմաբարդ նախադասություններով ներկայացված մտքերը կարող են վանող լինել, և մեծ է հավանականությունը, որ ընթերցողը շատ արագ կդադարեցնի ընթերցանությունը՝ չհասցնելով ըմբռնել նույնիսկ, թե ինչի մասին է նյութը:

Ժամանակակից թվային հարթակների համար հաջողված կոնտենտ ստեղծելու նախապայմաններից մեկը մատչելի շարադրանքն է, որն ընթերցողին թույլ է տալիս հեշտությամբ, առանց կամային ճիգեր գործադրելու ընկալել բովանդակությունը:

Մատչելիությունն ամենևին էլ չի ենթադրում պարզունակ ու կցկտուր գրվածք. մատչելիության նպատակն է նյութի էությունն անմիջականորեն ընթերցողին հասցնելը:

2. Հակիրճություն

Հակիրճությունը խոսքի բարձր մշակույթի արտահայտություն է, մինչդեռ երկարաբանություններն ու ավելորդաբանությունները ձանձրացնող են: Ինֆորմացիան հակիրճ, առանց ջուր ծեծելու ներկայացնելը, մի քանի նախադասության մեջ մի ամբողջ վեպի բովանդակությունն ամփոփելը իսկական արվեստ է, որը կարող է ձեռք բերվել փորձի ու փորձարկումների արդյունքում:

Տեքստի հիմնական բովանդակությանը չվերաբերող երկար-բարակ պատումները կարող են շփոթեցնել ընթերցողին ու շեղել բուն նյութից, իսկ որքան կոնկրետ է ներկայացվում նյութը, այնքան հեշտ է ընկալվում իրողությունը:

Հաջողված կոնտենտ ստեղծելու համար անհրաժեշտ է հավատարիմ մնալ վերնագրին/բուն թեմային, որքան էլ մեծ լինի նյութին առնչվող ամեն ինչի մասին նույն տեքստում գրելու գայթակղությունը:

3. Համառոտություն

Նախորդ՝ հակիրճության գործոնն ամենևին էլ չի նշանակում, որ պետք է միևնույն նախադասության մեջ խոսել թեմային առնչվող մասին: Այդ դեպքում կստանանք բազմաբարդ ու երկարաշունչ նախադասություն, որն էլ խոսքի մեկ այլ արժանիքի՝ համառոտության թշնամին է:

Համառոտ գրելը վկայում է այն մասին, որ գրողը կարողանում է կազմակերպված ու ամփոփ ներկայացնել մտքերը՝ զտելով բուն թեման կողմնակի ինֆորմացիայից: Մյուս կողմից, սակայն, չի կարելի մեկ ամբողջական միտքն իր լրացումներով բաժանել պարզ համառոտ նախադասությունների՝ գնալով պարզունակության:

4. Շարադրանքի պարզություն

Եթե տեքստը նեղ մասնագիտական չէ և նախատեսված է ընթերցող լայն շրջանակի համար, ապա պետք է գրել այն բոլորին հասկանալի լեզվով: Անհրաժեշտ է խուսափել ակադեմիական գրականությանը բնորոշ բարդ շարադրանքից (բազմաբարդ ստորադասական նախադասություններ, մասնագիտական դատողություններ): Որքան էլ գայթակղիչ լինի գեղեցիկ գրելու ցանկությունը, պետք է խուսափել գործածությունից դուրս եկած գրքային-գեղարվեստական բառապաշարից, որը կարող է անբնական դիտվել ու արհեստական պաթոս հաղորդել տեքստին:

Ինչպես նկատեցիք, տեքստարվեստին վերաբերող այս 4 գործոնները վերաբերում էին բովանդակության ներկայացմանը, իսկ բուն բովանդակությանը և արտահայտչականությանը վերաբերող գործոնների մասին կխոսենք մեկ այլ անգամ: Հետևե՛ք մեր բլոգին:

Կիսվել՝

Այլ հոդվածներ

Ուղարկել հաղորդագրություն

Մարիամ Մուրադյան

Մարիամ Մուրադյան

Ողջո՜ւյն: Ուրախ եմ տեսնել ձեզ իմ կայքում: Ես Մարիամն եմ՝ կոնտենտի վարպետ :) Առաջին երկու մասնագիտություններս են լեզվաբանությունն ու լրագրությունը: Աշխատել եմ խմբագրություններում ու հրատարակչություններում, ուսումնական հաստատություններում: 2014 թվականից սկսեցի կոնտենտ գրել նաև կայքերի համար, աստիճանաբար հմտացա քոփիրայթինգում ու թվային մարքեթինգում: Այժմ զբաղվում եմ թվային մարքեթինգի խորհրդատվությամբ ու մասնավորապես կայքերի օպտիմալացմամբ, բայց չեմ դադարում սիրել գրելը :) Գրում եմ կայքերի ու սոցցանցերի համար, մշակում եմ ուղեցույցներ, կարգեր, տեխիկական առաջադրանքներ, ուսումնական ծրագրեր...