կոնտենտի հաջողոթյունը

4 գործոն, որ կարող են երաշխավորել կոնտենտի հաջողությունը

Կոնտենտ գրել կարողանում են շատերը, իսկ ա՛յ, հաջողված՝ ընթերցվող տեքստեր գրելը ոչ բոլորի մոտ է ստացվում: Ընդ որում տեքստի հաջողությունը ոչ միշտ է ուղղակիորեն կախված լինում դրա բովանդակությունից: Նույնիսկ շատ արժեքավոր բովանդակությունը կարող է վանել ընթերցողներին, եթե գրելիս հաշվի չառնվեն այնպիսի գործոններ, ինչպիսիք են խոսքի արժանիքները: Անդրադառնանք դրանցից 4-ին: 1. Read more…

դիպվածային բառեր թվային աշխարհում

Դիպվածային բառերը թվային աշխարհում

Դիպվածային բառերի մասին անշուշտ լսել եք: Եթե ոչ՝ ասենք, որ դիպվածային բառերը պահի, դիպվածի թելադրանքով ստեղծված նոր բառեր՝ նորաբանություններ են, որոնք կարող են հանդիպել թե՛ գրավոր, թե՛ բանավոր խոսքում: Հետաքրքիրն այն է, որ դիպվածային բառերն ստեղծվում են ինքնաբուխ կերպով, պահի թելադրանքով, դրանք ստեղծողը երկար չի մտածում նոր բառ հորինելու մասին: Read more…

Տեքստային կոնտենտի տեսակները սոցցանցերում

Տեքստային կոնտենտի տեսակները սոցիալական ցանցերում

Ինչպիսի՞ տեքստեր հրապարակել սոցցանցերում: Արդյո՞ք պետք է միշտ հրապարակել այնպիսի բովանդակություն, որը շատ հավանումներ ու մեկնաբանություններ կբերի: Իսկ գուցե պետք են միայն վաճառող տեքստե՞ր, չէ՞ որ մեր վերջնական նպատակը վաճառքն է: Գուցե իմաստ չունի՞ ժամանակ վատնել ինֆորմացիոն հրապարակումների վրա, որոնք շատ ակտիվ հավանումներ չեն հավաքում ու ոչ էլ վաճառում են: Read more…

կոնտենտ գրող, քոնթենթ գրող

Ո՞վ է կոնտենտ գրողը

Կոնտենտ գրող, քոնթենթ գրող, բովանդակագիր. ահա այն բառերը, որոնցով կոչում են տվյալ մասնագետին: Տերմինն առաջացել է անգլերեն content writer արտահայտությունից, և շատ հաճախ հենց այդպես էլ օգտագործվում է նաև մեր լեզվում, հատկապես մասնագիտական շրջանակներում: Լավ, իսկ ինչո՞ւ է կոնտենտ գրողն առանձնացվում որպես մասնագիտություն, չէ՞ որ սկզբունքորեն ցանկացած մեկը, որ գրում/ստեղծում Read more…

հաճախորդներ սոցցանցերում

Ինչպե՞ս «կրթել» պոտենցիալ հաճախորդներին սոցցանցերում

Եթե երբևէ վարել եք բիզնես էջեր սոցցանցերում, ապա հաստատ հանդիպած կլինեք այնպիսի խնդրի, ինչպիսին է հետևորդների, այն է՝ պոտենցիալ հաճախորդների հետ շփման բարդությունը: Խնդիր առաջանում է հատկապես այն դեպքում, երբ հաճախորդը «նյարդայնացնում է»՝ տալով ավելորդ կամ անիմաստ հարցեր, կամ էլ ընդհակառակը՝ որևէ հարցի փոխարեն + դնում 🙂 Մենք նյարդայնանում ենք, Read more…

srbagrich srbagrum

Սրբագրիչ. ո՞վ է նա և ի՞նչ է անում

Սրբագրիչն այն մարդն է, առանց որի արևի երես չի տեսնում հրապարակման ենթակա ոչ մի գրավոր տեքստ: Սրբագրիչի դերն անփոխարինելի է հատկապես տպագիր մամուլում, հրատարակչական արտադրանքում, քանի որ տպագրությունից հետո արդեն հնարավոր չէ ուղղել վրիպակներն (ի տարբերություն թվային հարթակներում հրապարակվող տեքստերի): Իսկ տպագիր արտադրանքը սովորաբար թողարկվում է հարյուրավոր ու հազարավոր օրինակներով… Read more…